Monday 18 June 2012

Starting to feel some freedom..

Well, the semester is almost over.. soon I'll have more time in my hands! can't wait!




New shirt from styleriver
Jeans - Zara
Shoes - Dorothy Perkins
Bag - Bilabong

zoya lara

zoya lara

Lara, by ZOYA :) from the new beach collection. 

אז הסמסטר כמעט נגמר לו, ואני לא יכולה לחכות כבר שהמבחנים יסתיימו ולצאת סוף סוף לחופש, עד כמה שעבודה במשרה מלאה זה חופש :) בכל מקרה, היה לי אחרי הרבה זמן סופ"ש רגוע, ואני והחבר קפצנו למרינה בהרצליה לסיבוב קצר. הזמנתי חולצות מסטייל ריבר. אני דיי מרוצה מהשירות, הגיע מהר, החולצות טובות ומתאימות. הזמנתי עוד חולצה אחת ואוברול, שאני מקווה שייצא לי להציג כאן בקרוב. 

אבל גולת הכותרת היא הלק החדש של ZOYA שהזמנתי מאיביי. הפורמולה מעולה, והצבע מהמם! הצבע במציאות נראה יותר דומה לתמונה ללא הפלאש. אני מאוד מרוצה ממנו, שאיתו הגיע גם ARIZONA מאותה הקולקציה. תמונות בקרוב :)



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...