Friday 10 August 2012

The dark knight Rises + Inspiration

well, this passing week has been the most relaxed one I had in a long time. My boyfriend and I took Sunday off, just to relax and watch the new Batman. I have to say it's not as good as the previous one, but that is off course an impossible mission in my opinion, but it is a great movie! I really recommend seeing it.

השבוע האחרון היה נהדר, אחרי הרבה זמן שלא היה לי שבוע רגוע. אני וחבר שלי לקחנו חופש בתחילת השבוע, כדי ולעשות סופשבוע ארוך, וכמובן להספיק לראות את הבטמן החדש :) חייבת לומר שהסרט מצוין, שמעתי מכמה אנשים שאמרו שהוא לא טוב כמו הקודם, אבל לדעתי זו סתם קטנוניות. זה בקושי אפשרי לעלות על הקודם בעיני, שהוא אחד הסרטים הכי טובים שראיתי. אבל זה סרט אקשן מצויין, ואני בהחלט ממליצה לראות אותו. 


Evolution of the Batman symbol. Nice Ha? Off course how can you not get a little inspired by this movie.... 




Well I know I got Inspired! Like this Manicure, I hope to find a time for some Batman Inspired Nails :) 
And Speaking of manicure designs - I found these perfect dotting pens, which I've got to have! but I'm afraid this price is a little to expensive for me. I hope to find a cheaper version soon! 

,אני יכולה להעיד על עצמי כי הסרט עושה חשק ונותן השראה לקצת עיצובים בהשראת בטמן. :) כמו המניקור היצירתי הזה אני מקווה למצוא מתישהו את ההזדמנות לעצב איזה מניקור משלי.
ואם כבר מדברים על עיצובים, מצאתי את העטים המנקדים שבתמונה למטה, והם נראים לי פשוט מעולים לעיצוב במיוחד לאלו מאיתנו שחסרים את הכישרון היצירתי הטבעי (מעולם לא הייתי מעצבת מעולה במיוחד אני מודה). מה שמצאתי עד כה באינטרנט נראה מאוד יקר, אני מקווה למצוא גרסא זולה יותר פה בארץ. למישהי יש רעיונות או המלצות? אני אשמח לשמוע. 



שיהיה סופשבוע מצוין לכולן! מקווה שבהמשך היום או מחר יגיע פוסט התחדשויות שמתוכנן :) 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...