Wednesday 22 May 2013

Seche Polishes Launch Event

Yesteday I attended "Seche" Polishes Launch. 
It was an Intimate & very well organized event. First we arrived to some greatings and refreshments, followed by a few words about this new polish to the Israeli market. Now there are only 42 shades, but soon many more will be available. 


אתמול ביקרתי בהשקה של המותג Seche. על המייבש Seche Vite כולנו שמענו, והוא הפך למייבש הנמכר בעולם. זאת לאחר הביקוש הרב שהיה בקרב נשים למצוא מייבש לק איכותי ומהיר. 

ליין הלקים  של Seche כולל 32 גוונים, במחיר 49 ₪ , אשר יימכרו במכוני הטיפוח בכל הארץ. פלטת הגוונים כוללת את גווני האדום עמוק, (סיגנצ'ר) וסגול מעושן,  וצבעים בסיסיים וקלאסיים, ורודים, כתמתמים, גם אפור ושחור.
הגב' סימון שוויקי, מנהלת מקצועית ברשת "נייל סטודיו", מסבירה כי "הלקים הללו מיועדים ומתאימים לאישה הקרייריסטית העובדת, המריחה הנה נוחה,  הלק אינו סמיך מדי,  יחד עם זאת המרקם אחיד  ושכבה אחת למריחה תספיק על מנת להשיג כיסוי שלם ומראה אלגנטי".
סטנד הצבעים של Seche אינו מונה גליטרים וכל מיני לקים "אופנתיים" או "טרנדיים" מבהירה שפר. "אנחנו לא משדרים "טרנד" או מוכרים סקס אפיל של סלבריטאים. הרעיון הוא להישאר קלאסיים ולתת מענה לנשים ולצרכים שלהן". 

Seche Polishes Launch Event אירוע השקה

Seche Polishes Launch Event אירוע השקה pastels

Seche Polishes Launch Event אירוע השקה pastels

The center of the event was more experiental, and we got to have a manicure with "seche" polishes. as you can see in the photos bellow I chose to have each finger painted with a different pastel shade. This is actually my first time trying on Seche Vite, until now I've used only Poshe. Its dries up very fast and gives a great shine. I really loved how it looked. You can see in the picture below the manicure I was getting with the lovely Pastel shades! The details about the colors you can see on the pictures below :) 

אירוע ההשקה היה אינטימי ומאורגן להפליא. הוא התחיל בכיבוד וקבלת פנים נעימה, והמשיך בהסבר קצר על המותג החדש שנכנס לשוק הישראלי. 
מרכז האירוע היה יותר חווייתי בו זכינו להתנסות במניקור עם הלקים של Seche. החלטתי להתנסות בלקים הפסטליים של המותג, כך שכל אצבע תמרח בצבע פסטלי אחר מן הקולקציה. הצבעים נהדרים ובוהקים, והמייבש Seche Vite נותן ברק נהדר. אני מודה שזו ההתנסות הראשונה שלי עם המייבש Seche Vite, עד כה התנסיתי ב- Poshe. הוא התייבש ממש מהר ונתן ברק מדהים כמו שמבטיחים :) פירוט על הלקים במניקור מתחת לתמונה למטה. 
הדובדבן אחרי כל הפינוקים היה לקים להתנסות של המותג בצירוף המייבש, ועליהם בפוסט הבא... 

Seche Polishes Launch Event אירוע השקה pastels

Seche Polishes pastels manicure

May be Modest, Casually Cool, Timeless Style, Dainty Decadence, Prim & Polished.
Seche Pastel Polishes - From the Thumb:
May be Modest, Casually Cool, Timeless Style, Dainty Decadence, Prim & Polished. 



3 comments:

  1. בהחלט נהנתי, והצבעים שבחרת מקסימים :) גם אני כבר מחכה לנסות את הגוונים שלי...

    ReplyDelete
    Replies
    1. בהחלט היה כיף :) תודה לך!

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...