Friday 4 October 2013

September Haul: Epic swap!

September Haul: Epic swap! Jade & Hits Polishes

אז.... שלום שלום לכולן! הרבה זמן לא כתבתי פוסט כמו שצריך, וזה אומר גם בעברית! אני אוהבת להשקיע בפוסטים, אבל לצערי לאחרונה בגלל העומס של האתגר ומרתון הפוסטים היום-יומי, לא יצא לי לעשות זאת. אבל, זאת הייתה תקופה זמנית למהלך ספטמבר ואני כעת חוזרת לכתוב בעברית כרגיל! הפוסט היום הוא קצת שונה ממה שהיה פה בזמן האחרון שהיה רק עיצובים וסקירות, ורציתי לחלוק אתכן מה קיבלתי בחבילה מדהימה במסגרת החלפה. 

למי שלא מכירה את קונספט ההחלפות, קונספט בו מתחברים עם עוד שופה מרחבי העולם, ולהתגייס יחד למטרת השגת מותגי לקים (או איפור, אבל כמובן שהתכנסנו כאן היום כמו בכל יום על מנת לדון בלקים) שלא זמינים לפרטנרית להחלפה, או שזמינים מאוד ביוקר ברשת. כך למשל, עם פרטנרית מארצות הברית, או מברזיל, היא יכול לשלוח לי לקים של מותגים מקומיים שאי אפשר להשיג ברשת בזול כמו Wet n' Wild או Jade. ואני בתמורה שולחת לה לקים מקומיים שהיא לא יכולה להשיג כמו ג'ייד, שיק, גולדן רוז ועוד. בשנה האחרונה יוצאות עוד ועוד קולקציות אטרקטיביות בארץ כך שנהיה יותר נוח כל עניין ה-איזה לקים לעזעזל יש פה שמישהי תרצה?. אז כן, לג'ייד יש המון גוונים מאוד אטרקטיביים, פופה שלא נמכרת בארה"ב כלל, קולקציית הסוכר של שיק. מאוד נחמד כל העסק. 

כמובן, שצריך למצוא מישהי שסומכים עליה, אני מודה שלא יצא לי ליפול לידיים לא טובות וגם לא שמעתי סיפורים טובים אבל אני מתארת לעצמי שישנן סיכונים כאלה. תמיד כדאי לעשות תחילה החלפה קטנה יותר של 3-4 לקים ורק אחרי ניסיון מוצלח להמשיך להחלפה גדולה יותר במידה וזה אטרטיבי, לבקש מספר חבילה למעקב, לבקש תמונה של הלקים\החבילה ועוד דברים כאלה ואחרים שאמורים לעזור בכל התהליך. בזה אסיים את החלק על ההחלפה עצמה, במידה ומישהי מעוניינת לשמוע עוד פרטים או שאקשר אותה לקבוצות החלפות בפייסבוק, תוכלו לפנות אליי בפייסבוק\במייל :) 

ועכשיו.... לחבילה עצמה :) החבילה היא פשוט.... מדהימה. כל לק ולק שם פשוט מהמם ואני לא יכולה לחכות לנסות אותם (למרות שאני בהפסקה של שבוע מלקים כדי לתת לציפורניים להתאושש אחרי האתגר). 
כל הלקים הם של מותגים ברזילאים שאני מנסה לראשונה! 
חברה שאני מאוד נרגשת לנסות מהלקים כאן למטה בתמונה הם של חברת Hits, מותג ברזילאי עם לקים הולוגרפיים מדהימים, ודואו-כרומים מדהימים. שווה להכיר! אני יודעת שהם נמכרים באתר NinjaPolish שעושה משלוחים לארץ, למעוניינות. 

So... After a long September, that all my post were dedicated for the 31 Days Challenge, I have a haul post! With a huge swap of bezilian polishes. This is my first time receiving Brazilian nail polish brands and I just can't wait to try them out. Although I'm now not applying any nail polish on for a week or so... I have to let my nails recover & breath a little bit after this intensive challenge. All details of the polish
September Haul: Epic swap! Jade & Hits Polishes
From left to right: Perola - Saint Germany, Hits - Demeter, Hits - Unconventional, Panvel make up stars - Kate, Ultimate Glitter - Brazilian Day, Eliana Dote - Cavalo-Marinho
את פירוט הלקים בתמונות תוכלו לקרוא מתחת לתמונות עצמן. עוד לקים בתמונות למטה מחברה שאני ממש מתרגשת לנסות הם של Jade, אני ביקשתי לקים מהקולקצייה ההולוגרפית המדהימה, ומקולקציית ה-Special Glitz (שמזכירים לקים של זויה, וגם של L.A Girl). גם הם נמכרים ב-NinjaPolish ולדעתי גם באתרים נוספים. 

September Haul: Epic swap! Jade & Hits Polishes
From Left to Right: Jade - Delirio Rosa, Jade - Deja Vu, Jade - Vermelho Surreal, Jade - Fascinio Violeta, Ellen Gold - Verde
The two polishes in the middle look the same in the bottle but they are different! haha trust me!

אני יודעת ששני הלקים באמצע נראים ממש אותו דבר בבקבוק, וגם אני לרגע נבהלתי מזה אבל בסווץ' מהיר על גלגל ראיתיי שזה גוונים שונים לגמרי! חח סמכו עלי! :)  

September Haul: Epic swap! Jade & Hits Polishes
From Left to Right: Jade - V.I.P, Jade - Realeza, Jade - Vestido Gala, Jade - Hard Rock

September Haul: Epic swap! Jade & Hits Polishes

And some more goodies: Nail files, EOS hand cream, Burt's bees cuticle cream, Mani-Padi 'To-go' kit & some sweets :) What an EPIC swap! Thank you so much Ci! be sure to check out her blogs - here & here
Thanks for visiting as always! :) 

עוד כמה דברים חמודים מהחבילה - פצירות קטנות ומגניבות, קרם ידיים של eos, קרם לקיוטיקלז, ערכת To-go של מניקור-פדיקור וכל מיני ממתקים ברזילאיים :) תודה שביקרתן ושיהיה סוף שבוע מדהים לכולן! 


7 comments:

  1. כיף שאת כותבת בעברית ומרענן לראות גם פוסט כזה לשם שינוי - אני באופן אישי אהבתי ואשמח לראות עוד!
    למשל 10 הלקים הדואו כרומטיים האהובים עלייך וכו'.

    לא פייר לא לצרף תמונה של הסווטצ'ים על הגלגל! העם דורש:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. תודה איזה כיף :) אני אשמח לעשות פוסטים בסגנון, בהחלט אוסיף את זה לרשימה! :)
      ובהחלט אעשה פוסט עם סווצ'ים ללקים המהממים האלו :)

      Delete
  2. מסכימה עם שנטי - תוסיפי סווצ'ים במיידי!
    ממש מגניב כל עניין ההחלפות הזה ואולי אם יהיה לי אומץ יום אחד גם אני אצטרף :)

    איזה לקים שלחת לה בתמורה?

    ReplyDelete
    Replies
    1. כבר עניתי לך בבוקר אבל התגובה לא נשלחה משום מה!
      בכל אופן, תודה רבה גם, וכשתהיי בעניין אשמח לקשר אותך לקב' רלוונטיות.

      שלחתי לה אני חושבת גם חבילה דיי מכובדת, עם 4 לקים של אינגלוט שהבאתי איתי מפולין (שנמכרים שם במחיר שפוי לא כמו בארץ), 4 לקים של גולדן רוז, לקים של גליטר באני, לק מהסדרה הסוכרית של שיק, את הלק הגליטרי של וואו... זה ממש נחמד שיש יותר ויותר לקים מיוחדים בארץ, סוף סוף יש לנו מה להציע! :)

      Delete
  3. *whispers* I nominated you for a Liebster Award over here: http://fedoraharp.blogspot.co.il/2013/10/liebster-award.html

    ReplyDelete
  4. I just nominated you for the Liebster award. :)
    http://nemonails.blogspot.co.il/2013/10/liebster-award.html

    ReplyDelete
  5. It was awesome going shop for you :D I LOVE our swaps!!!! <3

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...