Thursday 6 February 2014

Delicate Mani: Purple Flowers Water Decals

Delicate Mani: Purple Flowers Water Decals

I created this mani a few days ago, with an amazing set of water decals. It also fits the valentines day spirit!
You might seen my first try with water decals, And I must admit these were a lot easier to use and were a lot thinner. They were very nice to work with, and the result.. is stunning! This is something to wear for a wedding at the spring, or just when you want something nude but still noticeable & beautiful.

The base polish is Inglot 331, a perfect pink nude. I applied 2 coats for full coverage, yeah, it also has a pretty good formula. The water decals are bought from an Israeli website, but you can find similar ones in ebay\bornprettystore\aliexpress etc. I love these also because they are small and look good on my small nails :) Also you can maybe win these if you participate in my 2 year blog anniversary giveaway :)


עשיתי את העיצוב הזה לפני כמה ימים, עם סט יפיפה של קעקועי מים לציפורניים. העיצוב הזה מתאים לי לאווירת הוולנטיינז דיי. 
אולי ראיתן את הפוסט עם הניסיון הראשון שלי עם קעקועי מים. אני חייבת להודות שאלו היו הרבה יותר קלות לעבודה. הן גם הרבה יותר דקות ופשוט יותר נוח לעבוד איתן. וכמובן שהתוצאה - מדהימה! זה מניקור שמאוד מתאים לדעתי ללכת לחתונה באביב, או סתם מתי שרוצים משהו ניודי אבל עדיין מורגש ויפה. 

לק הבסיס הוא של אינגלוט מס' 331, ניודי ורוד מושלם. מרחתי 2 שכבות ממנו לאטימות מלאה, כן, הפורמולה שלו נהדרת בנוסף לזה שהגוון הורס. קעקועי המים הוזמנו מהאתר הזה. הן מאוד זולות - 12 ש"ח ל 5 דפים מלאים בפרחים. יש באתר המון דוגמאות אז אם בא לכן להעיף מבט בדוגמאות השונות - זה ממש שווה והמשלוח הגיע מהר. והדבר הכי חשוב מבחינתי - זה שהגודל שלהן קטן מספיק לציפורניים שלי שהן דיי קטנות. 
ואחרי כל ההמלצות וההילולים, תוכלו גם לזכות ב-3 סטים של קעקועי המים האלו בהגרלת יומולדת שנתיים לבלוג! בהצלחה למשתתפות ותודה וקראתן :). 

Delicate Mani: Purple Flowers Water Decals

Delicate Mani: Purple Flowers Water Decals

Delicate Mani: Purple Flowers Water Decals

9 comments:

  1. your nails are gorgeous :))

    http://prettypurple92.weebly.com/

    ReplyDelete
  2. עדין ויפה
    גם אני רכשתי מהם מדבקות מים אבל כשאני מתיישבת לשים אותן על הציפרניים כולן מסיימת תמיד רק עם "אצבע מורדת" אולי מחוסר סבלנות.
    רכשתי גם פלטות להחתמה התחלתי בקטנה ועצרתי. חסרה לי ההתמדה

    ReplyDelete
    Replies
    1. ללא ספק זו מלאכה שמצריכה סבלנות, כמו כל דבר שקשור בנייל ארט,
      אבל אני חושבת שלשים רק על אצבע מורדת זה מצויין ויפה מאוד :) מחכה לראות עוד מניקורים מעניינם שלך :)

      Delete
  3. הלק של אינגלוט לא פחות ממושלם! אם ככה נראה אחרי שתי שכבות בלבד. וואו.
    איפה אפשר לרכוש עכשיו כשנסגר :(?

    ReplyDelete
    Replies
    1. באמת באסה שנסגר. האמת שקניתי אותו ספציפית בפולין, הייתי מנסה לחפש באיביי, אבל בגלל שיוצא לך לטייל בהרבה מקומות בעולם אולי יזדמן לך למצוא באמת בחו"ל :)

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...